2013. május 1., szerda

Áprilisi kedvencek


Nem volt rendes tavaszunk! A március nem volt március, mert hideg, téli időjárás volt. Az április se volt igazi április. De mégis a jó idővel együtt előjöttek kedvenceim. Lássuk őket!


-B.U. RockMantic Parfum Deodorant : A jó időkben általában a könnyed, virágos, gyümölcsös illatokat szeretem. Ez a "parfüm" tökéletes ahhoz, hogy legyen valami illat rajtad. Ebben a hónapban őt használtam a legtöbbször. 

- Essence colour & go körömlakk - 143 i'm the boss! : A Glamour-napokon szereztem be. Imádom a színét! Szeretnék róla, majd posztot. 

- Avon ColorTrend - Gold Flecked lakk : Ebben a hónapban szerintem sokat használtam. Egy sima lakkhoz felkentem és kész, mint ahogy a vasárnapi NOTD-be is láthattátok. 

- Avon ColorTrend korrektor -Light : Nap mint nap használom. Ő róla is hamarosan láthattok posztot. 

- NYC Ultra Last rúzs - 405 Blue Rose : Őt még nem láttátok. Nem rég szereztem be, egy-két hete. Róla már készül a bejegyzés. Pár nap és fent lesz!

- NYC LiquidLipshine - Bowery Blush 578 : A hétköznapi sminkem része. Gyönyörű színe van és egyszerűen imádom. Szeretnék róla írni, mert tényleg BEST és csak ajánlani tudom!

- Avon Planet Spa Thaiföldi lótusz luxus testápoló krém : El volt feledve, de előkerestem és ♥.

Avon Care hidratáló arckrém méhpempővel : Olvassátok el a róla a tesztet! 











Szerintem már mindenki hallott róla és tudja mennyire jó!



Nektek mik az áprilisi kedvenceitek? 



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése