2013. február 22., péntek

AVON - Planet Spa termékbemutató

Sziasztok!
Ma megmutatom az AVON-os Planet Spa-s termékeimet, amit karácsonyra kaptam. Na akkor kezdjük is.



1. Thaiföldi lótusz relaxáló testradír
2. Arcmaszk mintaszett
3. Afrikai shea vajas regeneráló hajpakolás 
4. Thaifödi lótusz luxus testápoló krém



 Thaiföldi lótusz relaxáló testradír:


 Isteni illata van. Ha használom az egész fürdőszobában érezhető. Mint ahogy a képen is látjátok inkább kisebb szemcsék vannak benne. Nem az a durva testradír. Mondjuk nekem kicsit érzékenyebb is a bőröm szóval nálam jó, hogy nem olyan

Ha ezt használtam, akkor elő veszem a ....

  Thaifödi lótusz luxus testápoló krém-et




Ugyanolyan az illata, mint a testradírnak..isteni! Nagyon jól ápolja és puhává teszi a bőrt. Állaga is jó, bár nem olyan mint pl. a Dove-os tubusos krémeknek. Nem annyira folyós. 


Afrikai shea vajas regeneráló hajpakolás: 




Fantasztikus termék! Nagyon szeretem! Az illata már alapból elvarázsol, annyira finom, hogy majdnem megeszem. A vaníliás pudingra emlékeztet!
Én hajmosás után alkalmaztam, rajta hagytam pár percig majd leöblítettem és úgy szárítottam meg a hajamat. Egy kicsit tartottam tőle, hogy zsírossá teszi a hajamat, de nem! Nagyon jó illatot teremtett neki, amit még 1-2 nap után is éreztem. A hajam selymesebb lett egy kicsit és tovább bírta (3-4 napig nem kellett megmosnom). 


Arcmaszk mintaszett: 




 Thaiföldi lótuszvirág pórustisztító arcmaszk: Az illata megegyezik a testápolóval és a testradírral. Állaga krémes. Tényleg tisztította a pórusaimat bár nem annyira lehetett észre venni, nem feltűnően, de viszont nagyon puha lett tőle az arcom.



Iszappakolás arcra holt-tengeri ásványokkal: Sajnos erről a termékről nem tudok sok mindent mondani, mert csak egyszer használtam és már az illatára sem emlékszem. Annyit tudok beazonosítani, hogy krémes állagú és hidratálja a bőrt. Ettől is nagyon puha lesz a bőröd.



Mediterrán olívaolaj hidratáló arcpakolás: Ezt nem rég használtam. Az állaga olyan volt mint az aloe vera belseje (nem tudom ismeritek e ezt a növényt, de a lényeg ha széttöröd a levelét, akkor ilyen ragacsos, kicsit átlátszó valamit kapunk). Engem még az illata is kicsit arra emlékeztetett. A lényeg, hogy szintén nagyon jól hidratálta a bőrömet és amikor rajtam volt kellemes illata volt az arcomnak. 

+ Amiért pedig nagyon szeretem ezeket az arcmaszkokat az az, hogy bőven elég az arcomra, mert amikor teljesen felraktam az arcomra még van benne egy csomó, szóval általában ilyenkor anyukámmal együtt relaxálunk! :)



Itt van még egypár ÖTLET , hogy még hogyan kényeztethetnétek magatokat. 
Ha kérdésetek van a termékek felől, írjatok a pomogacsfanni@gmail.com-ra.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése