2013. április 13., szombat

Avon Care hidratáló arckrém méhpempővel

Sziasztok!

Nem rég beszereztem egy Avon care-es hidratáló arckrémet (a HAUL-os bejegyzésben már láthattátok) aminek most jött el az ideje, hogy bemutassam.

Avon Care - Extra intenzíven hidratáló arckrém méhpempővel


Hogy őszinte legyek először kicsit csalódott voltam ezzel a krémmel kapcsolatban. Az újságban eléggé nagynak tűnt és én hülye pedig elfelejtettem megnézni mekkora... Viszont amikor kipróbáltam, teljesen elvarázsolt. Imádom! Számomra csak jó tulajdonságai vannak! :)

Na akkor vizsgáljuk kicsit komolyabban..

Én pont egy ilyen krémes krémet szerettem volna. Valami kellemes, puhával akartam kenegetni az arcomat. :)

Adatok:
-100 ml
-Állag: Krémes. Könnyű eldolgozni és egy nagyon kevés is elég belőle. 
-Illata: Mézes illata van, ami valami isteni. 
-Felszívódás: Iszonyat gyorsan felszívódik. De tényleg! Egy-két perc alatt.
-Hatékonyság: Teljesen puhává varázsolja a bőrt. Nekem eléggé száraz a bőröm, de ez a krém abszolút normál állapotba tudja hozni.
-Ára: 500ft-ért sikerült beszereznem, ami szerintem eléggé jó ár.

Összegzésképpen:
Kevés is elég belőle, szóval sokáig elég. 
Mint a képen is látjátok kevés fogyott belőle az egy hónap alatt, pedig majdnem mindennap használom! :) Mivel általában esténként szoktam felkenni, ezért a mézes illata kicsit nyugtatóul hat. 
Nagyon jól hidratál. 
Szerintem megéri az árát!

Ti próbáltátok már ezt a krémet? 
Nektek melyik a kedvenc hidratálótok?




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése