2012. november 22., csütörtök

Parfümjeim

Sziasztok!
Még mindig itthon vagyok... nem vagyok a toppon. Már csak egy nap..az a bizonyos nap, amit mindenki vár.. a péntek!! :)
Továbbá -> 
Ma parfümös napot tartok. Szóval gondoltam megmutatom nektek az enyéimet. 

Az első parfüm egy 'ESPRIT celebration Happy vibes' vagy nem tudom mi. Igazából ezt a parfümöt már régebben kaptam a testvéremtől. Az illata nagyon jó. Egy kicsit vadabb, sportosabb.... suliba, buliba megfelelő.
Ez a parfüm egy 'Apple roxanne'(18 ml). Nekem tetszik ez az alma. Nem csak kinézetben, de az illata is kellemes. Remekül eltudnám képzelni egy családi összejövetelnél. Oda passzolna a legjobban. De végül is bárhova viselhető. Utazásnál pedig könnyen tárolható.
 'Kate moss velvet hour'. Az összes közül ennek nem tetszik annyira az ilatta. Nem az én stílusom.
 Playboy egyik fajtája. Igazán nőies parfüm.
Tinilányos parfüm. A címkéjén látszik. Ezt is suliba és buliba képzelném el. ('Be you! RockMantic')
 'Beyonce Heat Rush'. Az illata valami isteni. Édeskés. ♥
 A következő parfüm ('adidas for Women fizzy energy') a legkedvesebb számomra. Először az egyik barátnőmnek ajándékoztam ilyet és tudtam, hogy én is venni fogok. Egyszerűen annyira energikus az illata! Imádom! Bárhová viselhető, de szerintem nem ez a legnőcisebb illat.
Az utolsó parfüm, ami már nagyon régi. Nincs szívem kidobni, mert annyira finom az illata. És görgetős, ami LIKE. (Avon-os) Mintha most is láttam volna ilyet az Avon újságba.

1 megjegyzés:

  1. Szia :) Célirányosan parfümös bejegyzéseket keresgélve jutottam el hozzád. Érdekelne a Kate Moss parfümöd, ha megvan még és nem használod én szívesen megvenném tőled. Sajnos manapság itthon nem egyszerű beszerezni.

    VálaszTörlés