2013. április 14., vasárnap

Glamour napok szerzeményei

Egy hosszú listával indultam el a Glamour napokra teli izgalommal. Van amit sikerült beszereznem, de van amit nem... Tudtam, hogy nem fogok mindent megkaparintani, csak ugye a remény hal meg utoljára!

A lényeg a lényeg szuperjó dolgokkal jöttem haza. Egyik sem felesleges.."csak vegyek már valamit" darab, hanem mindegyiket szerettem volna vagy még régebben vágytam rá.

Az első napon a győri Árkádba mentem anyuval. Eléggé lejártuk a lábunkat, de megérte!

Először a C&A-ba mentünk, ahol mostanában mindig találok egy-egy dolgot, amivel hazatérek. Most is így lett. A gyönyörű virágos nadrág jött velem.
Az ára mondta ki a végső szót, hisz az eredeti ára 4990ft. Nem hagyhattam ott ennyiért. 
Amúgy is szerettem volna venni egy tavaszi nadrágot. Nadrág pipa.

A mintás felsőt és a blézert a Takko-ban szereztem be. Annyira örültem a blézernek, mert már olyan nagyon régóta szeretnék egyet. Imádom, hogy a belseje pöttyös! Úgyhogy ez is pipa.
Ha én találok egy jó pólót általában nem hagyom ott, mert mindig szükség van rá. Nálam nincs olyan, hogy van elég pólóm. Póló mindig kell! :D Szóval ez is be volt tervezve. Pipa.

Ennyit vettem pénteken. Még egy csomó mindent akartam. Például cipőt, ami nagyon elkélne, de sehol nem találtam rendeset....Még megy a vadászat rá.
A H&M-ben sem találtam semmit. Egy kicsit elvagyok kenődve és bűntudatom van emiatt! :/ Haza fele a kocsiba jutott eszembe, hogy vennem kellett volna egy-két basic trikót. Na mindegy, hülye voltam.

A Tallyba és a New Yorkerbe is körbenéztem, de csak rongyokat láttam. Egyik se fogott meg egy kicsit se.
A dm-be is belátogattam a MAYBELLINE és a L'ORÉAL leárazások miatt....hát hogy őszinte legyek oda se fértem volna, úgyhogy inkább kijöttem..

Szombaton a Müllerbe jártunk. A képen látható dolgokat szereztem be.

Vettem egy essence colour & go körömlakkot a 143 i'm the boss! árnyalatban. Egyik barátnőmnek van ilyen vagy hasonló lakkja. Nekem nagyon tetszik. Fel volt írva a listára....pipa!



Mivel itt a tavasz gondoltam jó lenne néhány élénk rúzs. Két rúzst szerettem volna. Az egyiket megvettem miss sporty - 058 Malaga árnyalatban, a másikat is megtaláltam csak sajnos olyan állapotban volt, hogy gondoltam nem adok ki érte 1000 Ft-ot. Bár először a vörös rúzst sem akartam hazahozni, mert hát a többihez képest ebben sem voltam biztos, hogy előttem nem használta senki. Végül találtam egy olyat, ami teljesen új volt. Jött velem haza. Fél pipa. A másikat, még be kell szereznem valahol.

Utolsó dologként pedig vettem egy köves, gumis karkötőt szintén a Müllerben. Még régebben kerestem egy hasonlót és most szembe jött velem 800 Ft-ért. Kihagyhatatlan ajánlat. Pipa!

Nem sok mindent vettem, de büszke vagyok magamra, hogy nem felesleges dolgok jöttek haza velem.

Szerencsére a tömeg mindig elkerült. Bár én is csak olyan helyekre mentem, ahol nincs nagy tumultus. Tehát kijelenthetem, hogy a mostani Glamour napok nálam 10/7,5-öt kapnak.


Ti mit vásároltatok a Glamour napokon?





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése