2013. február 17., vasárnap

Weleda Iris hidratáló krém teszt

Sziasztok! 
Ma megmutatom nektek az egyik arcápolási termékemet, a Weleda Írisz hidratáló krémet. 


Már egy hónapja használom és gondoltam megosztom veletek a véleményemet róla. 


Na szóval akkor kezdjük is. 

Minden bőrtípusra ajánlott. 30 ml-es.


''Csak természetes anyagokat tartalmaz.'' - Tartalmaz: írisz gyökér és körömvirág virágának vizes alkoholos kivonata, varázsdió vizes-alkoholos desztillátuma, jojobaolaj, glicerin, zsírsav glicerid, méhviasz hidrolizátum, agyag, xantan (természetes forrásból), méhviasz szappan, természetes illóolajok keveréke. Az alapanyagok bio termesztésből származnak. 

"Könnyű arcápoló krém, gyorsan felszívódik." -
+ Szerintem könnyű krém, hiszen nem annyira zsíros és nekem kicsit hűsíti is az arcomat.
- Felszívódni felszívódik, de a bőröm nagyon csillog/fénylik tőle, ezért inkább este használom. 

"Szabályozza a faggyútermelést." - Lehet benne valami, de én még ezt a részét nem figyeltem meg. 

"Kiegyensúlyozza a bőr zsíros és száraz területei közötti különbséget." - Igazából ezt a krémet a bőrgyógyász ajánlotta a száraz arcbőrömre. Azon egyáltalán nem segített. Ezért a szárazságra alkalmaztam egy másik krémet, az el is mulasztotta. Amikor a bőröm nagyjából visszaállt a normális kerékvágásba újra felkentem és nagyon puha, bársonyos lett tőle a bőröm. 
Szóval nálam ez a mondat bevált: "Az arcbőrét bársonyosan simává varázsolja. "

"Ideális make up alap." - Biztos nem kenném fel smink alapnak! Mint már említettem estére használom vagy esetleg ha itthon vagyok hétvégén. 


Állaga nekem tetszik, könnyen ellehet dolgozni. 
Illata finom (kinek mi), olajos-gyógynövényes szerű. Szerintem viselhető. 
+ Sokáig elég lesz, mert akár egy borsószemnyi(vagy amennyi a képen is van) elég az egész arcomra. 
- Az árát sokallom. Én kb. 3000ft-ért vettem a dm-ben. 

Elhasználom, de nem hinném, hogy újra veszem. Más termékeket fogok kipróbálni. 
Mivel nem vált be a szárazságra és eléggé drága összességében

10/7 -et adok neki.



Nektek mi a véleményetek erről a termékről?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése