2012. november 10., szombat

Szerzeményeim



Sziasztok!
Mivel tegnap nem írtam bejegyzést, ezért a mai hosszabb lesz. :)
Először is! Tegnap hamar végeztem és elmentem vásárolni a barátnőmmel. Egész héten erre vártam! Be is szereztem magamnak egy pár klassz cuccot.
Imádom ezeket a darabokat♥ Első látásból szerelem! :)
Kockás ing: NewYorker
Farmernadrág: Takko
Zsebes sál: Tally Weijl
 
Vélemény: 
-Kockás ing egy nagyszerű darab. Sokféle színben és különböző árakon találod az üzletekben. Egy sima farmerhoz is nagyon jól mutat, akár betűrve is. 
-Farmernadrág egy alap a szekrényünkben. Ebben elugorhatsz a boltba, vagy egy divatos kiegészítővel, felsővel mehetsz egy buliba is. Nincs kedved kiöltözni az iskolába?  Kapd fel magadra a kényelmes farmerod, a meleg pulcsid és extra comfort hatást érsz el. A lényeg: mindig bízhatsz benne. 
-Ezt a sálat, azért vettem meg, mert nagyon puha, meleg, zsebes, szép és jó a színe. Egy egyszerű felsőt (pl. egy sima feketét/fehéret) is feldob. A zsebesbe még a kezed is belerakhatod, ha elfelejtettél kesztyűt vinni. 
+1: Mindenki esett már gondolkodóba a megvegyem-nevegyem kérdéseknél. Tedd fel magadnak az alábbi kérdéseket:
_Ennyiért megéri megvenni?_
_Mihez tudnám felvenni?_
_Biztos tetszik?_
_Mi van, ha találok jobbat?_           
Ha nagyon sokat agyalsz rajta, akkor inkább aludj rá. Ha pénz kérdés, gyűjts vagy várd ki hátha leárazzák. :)

Továbbá...
Ma délután edzésen voltam♥(Bro'n'sis) És megszereztem a jegyeket ide->
                                                             Már nagyon várom!

Aludjatok jól. ♥

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése