2012. november 18., vasárnap

I was here

Sziasztok! 

Hamar eltelt a hétvége. Mindenki ''kipihente'' magát....(na persze). Gondoltam ma mutatok nektek néhány terméket, amit használok. 

 Neutrogena kézkrém, illatmentes

Nemrég vettem ezt a kézkrémet, mert mint már említettem nagyon hamar kiszárad a kezem. Este szoktam bekenni elalvás előtt a kezemet vele és reggelre nagyon puha lesz. A krém átlátszó és jó zsíros. Csak az a bajom vele, hogy reggelre nem issza fel a kezem és ragacsos marad.

for your Beauty finom 3 az 1-ben körömreszelő (Rossmann) 

1. Rózsaszín: Eltávolítja a csíkokat, egyenetlenségeket és elszíneződéseket
2. Fehér: Matt fényt biztosít.
3. Szürke: Fényesre polírozza a körmöt. 

Nagyon szeretem! Mindegyik rész azt csinálja, ami le van írva. Csak ajánlani tudom. Körömfestés előtt nálam alap. Ha már körömfestés.....

 Essence colour & go gyorsan száradó körömlakk (86-a lovely secret)
Erről is csak a jót tudom mondani. Nagyon szép a színe. Nem tudom látjátok e, de csillámos alapú.♥ Én most egyszer festettem át még pluszba, mert amúgy átlátszik egy kicsit. Akinek van aranycsillámos körömlakkja az a tövébe tehet ha akar. Nekem sajnos még nincs, de már folyamatban van a beszerzése. :) Majd mutatok olyan körmöt is!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése